FAQ
Nie przeszła mi płatność PayU, co zrobić?
Spróbuj jeszcze raz, w mailu potwierdzającym zamówienie jest link do szybkich płatności :) Gdyby wciąż nie działało, napisz, a pomożemy :)
Co zrobić, jak nie dostałam powiadomienia o zamówieniu?
Najczęstszą przyczyną są literówki w adresach mailowych, napisz do nas wiadomość, a odnajdziemy Twoje zamowienie :)
Mail: trzaskceramics@gmail.com
Czy mogę odebrać paczkę osobiście?
Nie, od początku tego roku nie ma już takiej możliwości. W pracowni skupiamy się na produkcji, nie zawsze też jesteśmy na miejscu, dlatego postanowiliśmy skupić się na wysyłce.
Wrzuciłam rzeczy do koszyka i przy finalizacji zamówienia już ich tam nie było, co się stało?
Wiemy, że to frustrujące, ale oznacza to, że podczas składania zamówienia już ktoś inny kupił te rzeczy. Nie mamy rezerwacji w koszyku, a rzeczy w dniu dostawy bardzo szybko znikają. Niestety nic nie możemy z tym zrobić, cały czas staramy się zwiększać produkcję, żeby rzeczy starczyło dla wszystkich
Czy mogę przyjść do pracowni i kupić coś na miejscu?
Nie, nie mamy sklepu na miejscu, tylko warsztat.
Poza tym, jeśli produkt, który Cię interesuje jest wyprzedany na stronie, to znaczy, że nie nie mamy go również na regale.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Możesz:) Kluczowe jest tylko, żeby taka informacja dotarła do nas jak najszybciej, zanim utworzymy zlecenie dla kuriera. Najlepiej napisz do nas maila na trzaskceramics@gmail.com
Ile dni muszę czekać na dostawę?
Paczki wysyłamy do 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia, jednak przy dużej ilości zamówień ten czas może się wydłużyć. Jeśli zależy Ci na czasie - napisz, a postaramy się, żeby paczka została nadana na czas.
Złożyłam dwa zamówienia, czy może je wysłać w jednej paczce?
Tak, tylko napisz nam wiadomość w tej sprawie.
Pakujemy paczki w kolejności zamówień i możemy nie zauważyć, że dwie paczki są na ten sam adres. Oczywiście zwrócimy zdublowaną opłatę za wysyłkę.
Mail: trzaskceramics@gmail.com
Dostałam uszkodzoną paczkę, pomocy, co robić?
Czasem niestety tak się zdarza, że paczka dostanie kurierem :( Zrób proszę zdjęcie, wyślij je nam na trzaskceramics@gmail.com a my postaramy się jak najszybciej wysłać Ci nowe rzeczy lub zwrócimy pieniądze
Kiedy będzie „coś tam”?
Pracujemy w trybie tygodniowym, to znaczy przez cały tydzień produkujemy rzeczy a w poniedziałek o 12:00 wrzucamy wszystko do sklepu. W każdym tygodniu staramy się robić wszystkie produkty, dlatego najlepiej polować na nie w dniu dostawy. A jeśli chcesz wiedzieć dokładnie co będzie wrzucać, to zajrzyj na nasz Instagram
Czy mogę wstawiać Wasze rzeczy do zmywarki?
Prawie wszystkie nasze rzeczy możesz wstawić do zmywarki. Jedynie rzeczy pokryte złotem polecamy myć ręcznie
Dlaczego na stronie większość rzeczy jest niedostępna?
To oznacza, że zostały już kupione. Najszerszy wybór rzeczy mamy w dniu dostawy, czyli co poniedziałek, punktualnie o 12:00
Dlaczego nie dostałam odpowiedzi na moją wiadomość?
Nie mamy dobrego wytłumaczenia, prowadzimy Trzask we dwójkę i często brakuje nam czasu na maile. Staramy się na wszystkie odpowiedzieć, ale trochę to trwa.
Czy wysyłacie za granicę?
Tak, wysyłamy paczki za granicę, ale tylko na terenie EU
Anglia - niestety nie, wiąże się to dla nas ze zbyt dużą ilością formalności
Czy jest opcja przedsprzedaży?
Niestety nie i raczej nigdy nie będzie takiej opcji.
Sprzedajemy tylko produkty, które mamy już na półce. W ceramice nigdy nie wiadomo czy coś wyjdzie z pieca czy nie, dlatego nie chcemy ryzykować
Czy mogę coś zarezerwować?
Nie robimy rezerwacji, na stronie obowiązuje zasada kto pierwszy tej lepszy
Gdzie kupię Wasze rzeczy stacjonarnie?
W tej chwili - jedynie kilka razy w roku na targach - jeśli się gdzieś wybieramy, to piszemy o tym na Instagramie.
Czy zrobicie kubek z moim wzorem?
Niestety nie. Kiedyś jeszcze robiliśmy zamówienia indywidualne, dziś sprzedajemy już tylko własne wzory
Czy realizujecie większe zamówienia?
Raczej nie robimy już większych zamówień, skupiamy się na sprzedaży detalicznej przez stronę. Jednak raz na jakiś czas znajdzie się projekt, którego chętnie byśmy się podjęli. Dlatego jeśli masz dla nas jakąś propozycję, nie krępuj się napisać nam maila :)
Czy jesteście otwarci na współpracę reklamowe?
Tak, zdarzały nam się już takie współpracę i chętnie podejmiemy kolejne. Jeśli chcesz z nami współpracować, napisz wiadomość na hello.theoysterclub@gmail.com
OD POCZĄTKU 2023 ZREZYGNOWALIŚMY Z ODBIORÓW OSOBISTYCH ZAMÓWIEŃ W PRACOWNI
Jeśłi masz do odebrania wcześniejsze zamówienie - oczywiście zapraszamy :)
Odbiory są możliwe od wtorku do czwartku w godzinach 10-16 i w piątki między 10 a 14.
Jeśli nie możesz do nas przyjść w tych godzinach - zamów kuriera albo dostawę do paczkomatu.
Pracownia znajduje się na terenie Instytutu Chemii Przemysłowej
ul Rydygiera 8
budynek 20a, lokal 113 (1 piętro)
01-793 Warszawa